Na území Slovenskej republiky využívame prevažne prepravné služby spoločnosti TOPTRANS. Akonáhle prepravca tovar vyzdvihne, môžete očakávať doručenie do 1 až 3 pracovných dní.
Ak objednávate tovar cez svojho odborého poradcu alebo na našej zelenej linke, o cene za dopravu vás informujeme prostredníctvom cenovej ponuky k vašemu dopytu/objednávke. Pri objednávkach cez e-shop účtujeme za dopravu v rámci Slovenskej republiky 10 EUR (bez DPH). Pri príliš ťažkých a nadrozmerných produktoch cenu dopravy stanovujeme individuálne podľa danej váhy, rozmerov a prepravnej vzdialenosti.
Vy nakupujete, o zbytok sa postaráme my.
✔ NAJVÝHODNEJŠÍ SPÔSOB PREPRAVY VYBERIEME ZA VÁS
✔ DORUČENIE DO 3 DNÍ: Pokiaľ si objednávate produkty, ktoré máme skladom a svoju objednávku odošlete do 10.00 hod., robíme maximum pre to, aby sme zásielku doručili nasledujúci pacovný deň. V niektorých prípadoch sa však doba doručenia môže prdĺžiť na 2 až 3 pracovné dni.
Máte pri prevzatí podozrenie na poškodenie zásielky?
V prípade akéhokoľvek podozrenia na poškodenie obalu alebo obsahu zásielky máte právo zistené skutočnosti zapísať na dodací protokol prepravcu alebo si v prítomnosti vodiča zásielku rozbaliť a skontrolovať. Pokiaľ z dôvodov poškodenia odmietnete zásielku prevziať, zaznamenajte dôvod svojho rozhodnutia na dodací protokol a informujte nás o tom prosím na čísle 0911 874 492.
Potrebujete tovar po prevzatí reklamovať?
Vyplňte online reklamačný formulár Chcem reklamovať/vrátiť tovar na stránke Kontakty.
Platbu si samozrejme môžete vybrať podľa svojích preferencií.
Vyberáte si spôsob platby, ktorý je pre vás najlepší.
✔ DOBIERKA: Tovar zaplatíte dopravcovi pri dodaní.
✔ ZÁLOHOVÁ FAKTÚRA: Najskôr vám pošleme faktúru a až po prijatí platby odošleme zásielku.
✔ ONLINE KARTOU: Zabezpečená online platba platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay.
Zaujíma vás niečo dalšie ohľadom procesu objednávky?
Choďte na Ako nakupovať alebo volajte našu zákaznícku linku 0911 874 492.