Časté otázky

Časté otázky


Môžem stornovať objednávku? Ak áno, dokedy?

Áno. Bez akejkoľvek sankcie môžete svoju objednávku zrušiť, pokiaľ vám tovar, ktorý máme na sklade, neodošleme alebo tovar, ktorý na sklade nemáme, neobjednáme u dodávateľa. Pokiaľ sa jedná o zákazkovú výrobu, produkty na mieru alebo nekatalógové položky, môžete objednávku stornovať iba do tej chvíle, kedy tovar objednáme u dodávateľa.

V prípade, že si prajete svoju objednávku stornovať, dajte nám o tom prosím čo najskôr vedieť – napíšte nám na happyend@happyend.sk.

Môžem vrátiť tovar? Ak áno, dokedy?

Nepoužívaný a nepoškodený tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho zakúpenia. Zákazník bez IČO (tj. spotrebiteľ) má nárok na vrátenie tovaru vždy, vrátenie tovaru zákazníkom s IČO musíme najprv interne schváliť. To sa ale nevzťahuje na zákazkovú výrobu, produkty na mieru alebo nekatalógové položky. Pokiaľ chcete vrátiť väčšie množstvo kusov, než je obvyklé, posudzujeme takéto prípady jednotlivo.

Aké výhody má registrácia na vašom e-shope?

Keď sa zaregistrujete, budete môcť editovať a spravovať svoje fakturačné adresy, dodacie adresy a prevádzky, uvidíte históriu svojich objednávok a budete mať možnosť stiahnuť si k nim potrebné dokumenty, získate kontakt na svojho odborného poradcu a dispečera a budete si môcť v elektronickej podobe prezrieť aj stiahnuť náš katalóg alebo si ho zadarmo objednať tlačený, a to na vybranú dodaciu adresu.

V klientskej zóne navyše uvidíte aj prehľad objednávok svojich kolegov a všetky zľavy.

Ako sa môžem zaregistrovať?

Choďte na stránku Prihlásenie a kliknite na tlačidlo Zaregistrovať sa. Na stránke Registrácia nového zákazníka vyplňte pole v časti Základné údaje. V časti Firemné údaje vyplňte IČO. Pokiaľ už u nás niekto z vašej firmy nakupoval, automaticky vyplníme zvyšok údajov za vás. Potom už len vyplňte Dodaciu adresuDoplňujúce informácie, kliknite na Registrovať sa a máte hotovo.

Ako môžem po registrácii upraviť svoje firemné údaje?

Prihláste sa a choďte do nastavenia svojho účtu (kliknite na panáčika vpravo hore). Potom choďte do sekcie Firemné a dodacie údaje a upravte, čo potrebujete.

Zabudol som heslo. Ako mám postupovať?

Choďte na stránku Prihlásenie a v časti Radi vás opäť uvidíme kliknite na Zabudli ste heslo?. Potom len zadajte svoju e-mailovú adresu, s ktorou ste sa na našom webe zaregistrovali, a kliknite na Odoslať. V krátkom čase vám pošleme e-mail s návodom, ako heslo obnoviť.

Pokiaľ vám e-mail pre obnovenie hesla neprišiel, napíšte nám na happyend@happyend.sk.

Je doprava zadarmo?

Pri objednávkach cez e-shop máme paušálnu cenu dopravy 10 € (bez DPH) pre územie SR. Ak objednávate tovar cez svojho odborého poradcu alebo na našej Zelenej linke, o cene za dopravu vás informujeme prostredníctvom cenovej ponuky k vašemu dopytu/objednávke.

Môžem platiť kartou?

Áno. V takom prípade si ako spôsob platby vyberte možnosť Online kartou. Platbu kartou u dopravcu pri výbere možnosti Dobierka garantovať nemôžeme.

Máte tovar na sklade?

Na skladovú dostupnosť sa môžete dotázať na 0911 874 492, cez happyend@happyend.sk alebo u svojho odborného poradcu.

Poskytujete PounchOut?

Zatiaľ nie je táto služba dostupná. Túto službu pripravujeme.

Posielate v zásielke faktúru?

Bežne faktúru do zásielky vkladáme iba v prípade, že platíte až pri prevzatí tovaru (dobierkou). Pokiaľ faktúru potrebujete aj v iných prípadoch, dajte nám včas vedieť a my vám faktúru s balíkom pošleme. Ak doklad v zásielke nebol, aj keď ste platili dobierkou alebo ste o faktúru vopred požiadali, kontaktujte našu Zelenú linku na 0911 874 492 alebo happyend@happyend.sk.

Máte odberné miesta typu Zásielkovňa?

V tejto chvíli nie.

Chcem reklamovať tovar. Ako mám postupovať?

Kontaktujte svojho odborného poradcu (jedného z našich obchodných zástupcov), prípadne 0911 874 492 alebo happyend@happyend.sk. Popíšte, aký problém s tovarom máte (ideálne v e-maile), a priložte fotografie a číslo faktúry, objednávky a dodacieho listu. Keď obchodný zástupca uzná za nutné reklamáciu s vami osobne skonzultovať, dohovorí si s vami schôdzku, na ktorej problém zdokumentuje. Reklamácie vybavujeme do 30 dní od podania.

Môžem si tovar niekde prezrieť alebo vyzdvihnúť?

Kamenný obchod nemáme, takže to nie je možné. Ak potrebujete k nejakému produktu viac informácií, kontaktujte 0911 874 492, happyend@happyend.sk alebo svojho odborného poradcu (jedného z našich obchodných zástupcov).

Môžem sa s niekým poradiť o vlastnostiach určitého produktu?

Pokiaľ s vami spolupracuje niektorý z našich odborných poradcov (obchodných zástupcov), kontaktujte jeho. V opačnom prípade volajte 0911 874 492.

Môžete mi k vybraným produktom poskytnúť technické listy, certifikáty a pod.?

Áno. Kontaktutjte nás prosím na 0911 874 492, cez happyend@happyend.sk alebo kontaktujte svojho odborného poradcu (jedného z našich obchodných zástupcov).

Stratil som kontakt na svojho odborného poradcu. Môžete mi ho poskytnúť?

Áno, zavolajte nám na 0911 874 492 alebo napíšte na happyend@happyend.sk. Kontakt vám radi oznámime.

V zásielke je iný tovar ako na objednávke alebo v nej niečo chýba. Ako mám postupovať?

Do 24 hodín od prevzatia zásielky ju môžete reklamovať. Ak v nej niečo chýba, volajte 0911 874 492 alebo kontaktujte svojho odborného poradcu (jedného z našich obchodných zástupcov) alebo happyend@happyend.sk. Skontrolujeme doklady a prípadné nezrovnalosti vyriešime so skladom.

Tovar v zásielke je poškodený. Ako mám postupovať?

Pokiaľ ste pri preberaní zásielky zistili, že tovar v nej je poškodený, vyplňte u prepravcu reklamačný list a jeho kópiu spolu s fotografiou poškodeného tovaru pošlite na happyend@happyend.sk.

Dokedy mi doručíte tovar, ktorý máte na sklade?

Obvyklá doba dodania je 2–3 pracovné dni.

Kontakt

  • HAPPY END spol. s r.o.

    Bratislavská 83
    902 01 PEZINOK
     

  • IČO: 35710578
    IČ DPH: SK2020203306

    Obch. register Bratislava I,
    vložka č. 14006/B
     

  • Tel.: 0911 874 492

    Volať môžete Po–Pia, 8–16.
     

  • happyend@happyend.sk

    Napíšte nám, odpovieme do 24h.