Ako nakupovať

Ako nakupovať


Aby váš nákup bol happy

Máme pre vás pár tipov, ako elegantne a rýchlo prejsť celý proces nákupu od výberu produktu, až po jeho objednanie, zaplatenie a konečné prevzatie.
 

AKO NÁJSŤ ŽIADANÝ PRODUKT

Pokiaľ viete, čo chcete nakúpiť, použite funkciu vyhľadávania v našom e-shope. Do okienka vyhľadávača vpíšte názov alebo kód produktu a ihneď ste u cieľa svojej cesty.

Pokiaľ si nie ste istí svojím výberom, zvoľte príslušnú kategóriu alebo podkategóriu produktov, až sa dostanete ku konkrétnym položkám. U každého produktu uvádzame jeho ilustráciu a popis, a vy tak získavate všetky dostupné informácie o jeho účele a vlastnostiach. Robíme všetko preto, aby ste pri výbere produktu nešliapli vedľa.

Je pre vás napriek tomu ťažké vybrať ten najvhodnejší produkt? Váhate medzi niekoľkými favoritmi? Môžete sa obrátiť na náš tým konzultantov. Využite našu zelenú linku 0911 874 492 alebo e-mail happyend@happyend.sk. Pokiaľ poznáte svojho odborného poradcu, zavolajte prosím priamo jemu.

 

PROCES OBJEDNÁVANIA V SÚVISLOSTIACH

  1. Vybraný produkt vložíte do košíka pomocou príslušného tlačidla. Ďalej môžete v nákupe pokračovať alebo kliknite na symbol Nákupného košíka v pravom hornom rohu stránky.

  2. V košíku prehľadne a na jednom mieste uvidíte všetky položky, ktoré ste do neho vložili – presný názov produktu, dostupnosť, počet kusov (môžete ľubovoľne meniť) a cenu bez a s DPH. Tiež sú tu uvedené všetky práve prebiehajúce akcie HAPPY ENDu, ktorých sa môžete zúčastniť.

  3. Svoj doterajší nákup budete mať pred očami vždy, keď kliknete na symbol košíka v pravom hornom rohu stránky.

  4. Ak chcete svoju objednávku dotiahnúť až do konca, na karte č. 2 si zvoľte Spôsob prepravy a platby, ktorý vám najviac vyhovuje. V tejto fáze objednávky môžete dole na karte do príslušného riadku zadať kód zľavového kupónu od HAPPY ENDu.

  5. Pre úspešné dokončenie objednávky vyplňte dodacie údaje.  Na karte č. 3 Dodacie údaje môžete tiež zaškrtnúť možnosť Rozdelenie zákazky. Vďaka tomu budeme vedieť, že vám máme obratom zaslať skladové položky. Chýbajúce položky vám budeme expedovať bezodkladne po ich naskladnení.

  6. V pravej časti obrazovky si v rámčeku Zhrnutie objednávky ešte raz môžete skontrolovať svoj nákup a správnosť všetkých údajov. Tak sa uistíte, že ste na nič nezabudli.

Pokiaľ si objednávate produkty, ktoré máme skladom, a svoju objednávku odošlete do 10.00 hodiny, robíme maximum pre to, aby ste zásielku obdržali druhý deň. Pokiaľ si objednávate produkty, ktoré máme na centrálnom sklade v Českej republike, doba dodania sa predlžuje o dobu prepravy z Českej republiky.

ČO NASLEDUJE PO OBJEDNÁVKE: REGISTRÁCIA A JEJ VÝHODY

Pokiaľ na našom e-shope nakupujete jednorázovo, nemusíte sa registrovať. Vyplňte prosím všetky údaje potrebné pre jednorazové bezproblémové doručenie vybraného tovaru.

Pokiaľ sa k nám budete chcieť vrátiť, registráciu odporúčame. Do budúcna vám totiž ušetrí veľa času. Prihláste sa v pravom hornom rohu obrazovky a postupujte podľa pokynov. Pokiaľ ste už v našom e-shope zaregistrovaní, stačí sa na rovnakom mieste prihlásiť pomocou kontaktného e-mailu a zadať svoje heslo. Potom prosím skontrolujte, že všetky vaše kontaktné údaje sú aktuálne. Pred dokončením objednávky je ešte potrebné súhlasiť s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami. Kliknutím na tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby" ste práve zamestnali naše oddelenie Starostlivosť o klienta. Ako prvý na svoj kontaktný mail obratom dostanete automatické potvrdenie objednávky. Potom vám na rovnaký mail pošle potvrdenie jeden z dispečerov oddelenia Starostlivosť o klienta. V ňom bude uvedený termín dodania, spôsob platby a dalšie nevyhnutné údaje. Teraz už ostáva iba čakať. Robíme všetko pre to, aby vaše čakanie bolo čo najkratšie.

 

MÔŽE SA HODIŤ

Pokiaľ si prajete svoju objednávku zmeniť, stornovať alebo celú zrušiť, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle 0911 874 492.

Pri preberaní zásielky si prosím skontrolujte neporušenosť obalu zásielky. V prípade akéhokoľvek podozrenia na poškodenie obalu alebo obsahu zásielky máte právo zistené skutočnosti zapísať na dodací protokol prepravcu alebo si v prítomnosti šoféra zásielku rozbaliť a skontrolovať.

Pokiaľ z dôvodu poškodenia odmietnete zásielku prevziať, zaznamenajte dôvod svojho rozhodnutia na dodací protokol a informujte nás o tom prosím na čísle 0911 874 492.

Pred problémami sa zásadne neschovávame. Sú tu od toho, aby sa riešili, a preto sa vašou reklamáciou budeme zaoberať obratom.