Ako nakupovať

Ako nakupovať


Máme pre vás pár tipov, ako elegantne a rýchlo prejsť celým procesom nákupu od výberu produktu, až po jeho objednanie, zaplatenie a konečné prevzatie.


AKO NÁJSŤ ŽIADANÝ PRODUKT

Viete, čo chcete nakupovať? Použite funkciu vyhľadávania v našom e-shope. Do okienka vyhľadávača vpíšte názov alebo kód produktu, toto je najľahšia cesta ako žiadaný produkt vyhľadať na našom webe.

Ak si nie ste istí svojím výberom, zvoľte príslušnú kategóriu alebo podkategóriu produktov, až sa dostanete ku konkrétnym položkám. U každého produktu uvádzame jeho ilustráciu a popis, aby ste mali všetky dostupné informácie o jeho účele a vlastnostiach. Jednoducho robíme všetko preto, aby ste pri výbere produktu nešliapli vedľa.

Je pre vás napriek tomu ťažké vybrať ten najvhodnejší produkt? Váhate medzi niekoľkými favoritmi? Môžete sa obrátiť na náš tým konzultantov. Zavolajte nám na 0911 874 492 alebo napíšte na happyend@happyend.sk. Pokiaľ poznáte svojho odborného poradcu, zavolajte priamo jemu.


PROCES OBJEDNÁVANIA V SÚVISLOSTIACH

  1. Vybraný produkt vložíte do košíka pomocou príslušného tlačidla. Ďalej môžete v nákupe pokračovať alebo kliknite na symbol nákupného košíka v pravom hornom rohu stránky.
  2. V nákupnom košíku prehľadne a na jednom mieste uvidíte všetky položky, ktoré ste do neho vložili – názov produktu, dostupnosť, počet kusov (môžete ľubovoľne meniť) a cenu bez a s DPH. Tiež sú tu uvedené všetky práve prebiehajúce akcie HAPPY ENDu, ktorých sa môžete zúčastniť.
  3. Svoj doterajší nákup si môžete kedykoľvek zobraziť tak, že kliknete na symbol košíka v pravom hornom rohu stránky.
  4. Na karte č. 2 si zvoľte spôsob prepravy a platby, ktorý vám najviac vyhovuje.
  5. Na karte č. 3 vyplňte dodacie údaje. Ak objednávate aj produkty, ktoré aktuálne nemáme skladom, môžete v tomto kroku tiež zaškrtnúť možnosť: Chcem objednávku rozdeliť. Vďaka tomu budeme vedieť, že vám máme obratom zaslať tovar, ktorý máme skladom. Chýbajúce položky vám expedujeme bezodkladne po ich naskladnení.
  6. V pravej časti obrazovky si v rámčeku Zhrnutie objednávky ešte raz môžete skontrolovať svoj nákup a správnosť všetkých údajov. Týmto sa uistíte, že ste na nič nezabudli.
  7. Na úspešné dokončenie objednávky je ešte potrebné súhlasiť s našimi Všeobecnými obchodnými podmienkami. Následne potvrďte nákup kliknutím na dané tlačidlo a na váš kontaktný e-mail zašleme obratom automatické potvrdenie objednávky (nezabudnite skontrolovať aj SPAM). Na rovnaký e-mail vám potom jeden z dispečerov oddelenia Starostlivosti o klienta pošle potvrdenie s termínom dodania, spôsobom platby a ďalšími potrebnými údajmi. Teraz už zostáva iba čakať. Robíme všetko pre to, aby ste čakali čo najkratšiu dobu.
Ak si objednávate produkty, ktoré máme skladom, a svoju objednávku odošlete do 10.00 hodiny, urobíme maximum pre to, aby ste zásielku obdržali druhý deň.

ČO NASLEDUJE PO OBJEDNÁVKE: REGISTRÁCIA A JEJ VÝHODY

Ak na našom e-shope nakupujete jednorázovo, nemusíte sa registrovať. Vyplňte iba všetky údaje potrebné pre bezproblémové jednorázové doručenie vybraného tovaru.

Ak sa k nám budete vracať, registráciu odporúčame. V budúcnosti vám totiž ušetrí veľa času. V pravom hornom rohu obrazovky sa prihláste a postupujte podľa pokynov. Pokiaľ ste v našom e-shope už zaregistrovaní, stačí sa na rovnakom mieste prihlásiť pomocou kontaktného e-mailu a hesla. Potom skontrolujte, že všetky vaše kontaktné údaje sú aktuálne.


MÔŽE SA HODIŤ

Prajete si objednávku zmeniť, stornovať alebo zrušiť? Kontaktujte nás na telefónnom čísle 0911 874 492.

Pri preberaní zásielky si skontrolujte neporušenosť jej obalu. V prípade akéhokoľvek podozrenia na poškodenie obalu alebo obsahu zásielky máte právo zistené skutočnosti zapísať na dodací protokol prepravcu alebo si v prítomnosti šoféra zásielku rozbaliť a skontrolovať.

Ak z dôvodu poškodenia odmietnete zásielku prevziať, zaznamenajte dôvod svojho rozhodnutia na dodací protokol a informujte nás o tom prosím na čísle 0911 874 492 alebo na e-mail happyend@happyend.sk.

Pred problémami sa neschovávame. Sme tu aj od toho, aby sme ich riešili, a preto sa vašou reklamáciou budeme obratom zaoberať.